زمان ثبت نام و دریافت آثار شرکت کنندگان هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

زمان ثبت نام و دریافت آثار شرکت کنندگان هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر سلیمان عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از زمان ثبت نام و دریافت آثار شرکت کنندگان در هفدهمین جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه از نیمه شهریورماه سالجاری خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: به دلیل شرایط کرونایی کشور و تصمیم شورای هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی مقرر شد فعالیت های جشنواره قرآن و عترت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی هر سال همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی و ثبت ­نام دانشجویان در مراکز آموزش عالی انجام پذیرد و بر همین اساس فراخوان ثبت نام و ارسال آثار دانشجویان از نیمه شهریور ماه سالجاری انجام خواهد شد.

وی گفت: در بخش دانشجویی هفدهم جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه، شرکت کنندگان در۴۰ رشته و مدرسان و کارکنان در ۷ رشته به رقابت خواهند پرداخت که رشته های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از بخش های ویژه جشنواره امسال خواهند بود.

دکتر سلیمان عباسی هدف از برگزاری این جشنواره را اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی شرکت کنندگان و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز آموزشی، زمینه‌سازی انس و الفت دانشگاهیان با قرآن کریم و سیره معصومین(ع) و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها و بسط فرهنگ قرآنی در دانشگاه ها و جذب جوانان به فعالیت های دینی مرتبط با قرآن و عترت عنوان کرد.

گفتنی است اطلاعیه های بعدی جشنواره و سایر برنامه های قرآن و عترت از طریق سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی www.uast.ac.ir  انجام خواهد شد.