پیام تبریک رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

دکتر حسین رحیمی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۴۰۰ – ۹۹ و ورود دانشجویان ورودی جدید پیامی صادر نمودند.

 

به گزارش روابط عمومي مرکز، درپيام دکتر رحیمی آمده است:

با فرارسیدن بهار علم و سال تحصیلی جدید، شروع دوباره و پرانرژی فعالیت های آموزشی و پژوهشی، در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می شود. این ایام سرآغاز دوره ای است که دانش پژوهان و جویندگان علم راه را بر خود هموار نموده و با بهره گیری از دانش اساتید و دانشمندان، خویش را برای ایفای نقشی اثرگذار در آینده جامعه مهیا می سازند.

دانشگاه به عنوان نهادي اجتماعي، فرهنگي، آموزشي، پژوهشي و كارآفريني و همچنین كانون تفكر و جوشش فكري در جامعه محسوب شده و در اين راستا بر يكايك اعضاي جامعه دانشگاهي فرض است كه با ايجاد فضايی همراه با نشاط، در مسیر پويايی علمی و فرهنگي هم راستا با رهنمودهای مقم معظم رهبری (مدظله العالی) در محيط دانشگاه تلاش نمايند.

 سال تحصیلی جدید از یکسو عرصه تقابل علم با جهل و ناآگاهی و از سوی دیگر مبارزه جسم و روان با ویروس نوظهور کروناست که این روزها بشریت را به میدان طلبیده است.

انسان اللهی با تکیه بر ذات اقدس حق همواره در میادین مبارزه سرافراز و موفق بوده و در این مسیر نیز قطعا پیروز میدان خواهد بود.

اینجانب به سهم خود آغاز سال تحصيلي جديد را به جامعه دانشگاهی و پر از مهر فرهنگ و هنر بویژه دانشجویان جدید الورود صمیمانه تبریک عرض نموده، موفقیت، بهروزی و سعادت همگان را از درگاه احدیت خواستارم.

حسین رحیمی 

رئيس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی