قابل توجه دانشجویان روابط عمومی «برگزاری کارگاه آموزشی تیتر نویسی در یزد»

مدیرخانه مطبوعات و رسانه‌های استان یزد، گفت: همزمان با برگزاری کارگاه آموزشی «تیترنویسی در خبر» فرایند تشکیل پرونده آموزشی برای اصحاب رسانه در استان یزد آغاز می شود.

فرزاد فیضی  خبرنگاری را از جمله مشاغل حساس و بروز در برقراری ارتباطات دانست و اظهار کرد: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان سعی دارد با بروز رسانی اطلاعات آموزشی و حرفه‌ای اصحاب رسانه تأثیرگذاری اعضای این نهاد صنفی را در جریان سازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصای جامعه افزایش دهد.

وی با اشاره به این‌که در صدد تشکیل پرونده آموزشی برای اعضای خانه مطبوعات هستیم، افزود: تشکیل این پرونده در آینده به ما کمک خواهد کرد تا در مشارکت دادن اعضا در موضوعات مختلف تخصصی و اجرایی تصمیم گیری بهتری داشته باشیم.

مدیرخانه مطبوعات و رسانه‌های استان یزد گفت: کارگاه آموزشی«تیترنویسی در خبر» به عنوان اولین دوره در همین راستا و به منظور تقویت توانمندی علمی اصحاب رسانه استان  برگزار می شود.

فیضی با بیان این‌که شرکت در این دوره برای اعضای این نهاد صنفی و اصحاب رسانه شناخته شده استان یزد رایگان است، تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند در روزهای پنج شنبه  و جمعه ۱۵ و ۱۶ آبان ماه از ساعت  ۹ تا  ۱۱ صبح  از طریق سامانه آنلاین خانه مطبوعات در این کارگاه دو روزه شرکت کنند.
وی با بیان این‌که، مدرس این کارگاه «رضا غُبیشاوی» از اساتید صاحب نام در حوزه رسانه است، خاطرنشان کرد: این کارگاه دو روزه فرصت خوبی برای خبرنگاران و روزنامه نگاران استان محسوب می‌شود که امیدواریم استفاده لازم از این فرصت ارزشمند برده شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان یزد تصریح کرد: این دوره تنها محدود به اعضای خانه مطبوعات نبوده و سایر افراد علاقه مند به شرکت در این دوره آموزشی  نیز می‌توانند ضمن تماس با تلفن ۳۶۲۶۸۳۱۳ نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.