پیام تسلیت رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده

به گزارش روابط عمومی مرکز، دکتر حسین رحیمی رئیس مرکز طی پیامی، شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشور، را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

“مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا”

باری دیگر یکی از فرزندان برومند و شایسته کشورمان که عمر بابرکت خود را در راه اعتلای پرچم اسلام و نام ایران صرف نمود، شهد شیرین شهادت را نوشید و روح بلندش آسمانی شد. شهید دکتر محسن فخری‌زاده یکی از مدیران خلاق و برجسته این مرز و بوم بود که ناجوانمردانه مورد هجمه تروریست‌های بزدل قرار گرفت و به شهادت رسید.

بی‌تردید ترور دانشمندان ایرانی، نمادی آشکار از شکست و زبونی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی، دفاعی و… است. دشمنان کوردل بدانند که با شهادت فخری زاده‌ها، هیچ خللی در اراده پولادین ملت بزرگ ایران در مسیر توسعه و پیشرفت ایجاد نخواهد شد و البته انتقامی سخت در انتظار آنان بوده و این وعده الهی است که «وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون».

خانواده بزرگ مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی شهادت این دانشمند فرهیخته صنعت دفاعی کشور را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، جامعه دانشگاهی، ملت شریف ایران و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماید.


( ۳ )

نظر شما :