بیانیه رئیس مرکز به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی مرکز، دکتر حسین رحیمی رئیس مرکز ، به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو(۱۶آذر)، بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بنام خدا

روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، به عنوان روز مقاومت در برابر استکبار جهانی و نمایانگر روح استکبار ستیزی، استقلال طلبی و عدالت خواهی دانشجویان در پرتو اسلام و روز بیداری قشر نخبه جامعه است و امروز نیز دانشگاهیان برای حفظ حرمت خون شهیدان و صیانت از اصول و آرمان های اصیل اسلام و انقلاب همچون شهدای جهاد علمی از بذل جان خویش دریغ نمی کنند. بی شک بزرگداشت روز دانشجو یک ضرورت تاریخی و وظیفه ملی است؛ ما مجموعه دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ وهنر صدوقی نیز ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای این روز سرنوشت ساز که به منزله زنده نگه داشتنِ حلقه اتصال خون شهیدان دانشجو و بیداری و پویایی اسلامی دانشگاهیان است، تجدید پیمان خود را با آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته و روز دانشجو را گرامی می داریم. مرکز علمی کاربردی فرهنگ وهنر صدوقی پس از هموار کردن مسیر تحول علمی و اخلاقی دانشجویان بر ان است تا امکاناتی فراهم آورد که این جوانان مستعد و آماده در عرصه ی علم، دانش، آزادی و آزادگی غرور آفرینی کنند و با پشتکار، تلاش و خودباوری که خصلت هر دانشجوی متعهد ایرانی است قدم در راه اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی برداریم.

اینجانب ضمن عرض تبریک روز دانشجو به عموم دانشجویان کشور بویژه دانشجویان کار افرین مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی  ، آرزوی توفیق هر چه بیشتر شما عزیزان را از درگاه باریتعالی خواستارم و امیدوارم با همت و تلاشی مضاعف در جهت پیشرفت همه جانبه و تداوم عزت و اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش کوشا باشید.

                                                                                                                                                                                                                                                                                              حسین رحیمی