پیام تبریک رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی به مناسبت حماسه ۹ دی

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی ،  دکتر حسین رحیمی ؛ رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ وهنر صدوقی در پیامی حماسه ۹ دی را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

“مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد”

                                                                            مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )

 روز نهم دی ، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و فریب    حیله ها و نیرنگ ها ی آنان را نمی خورند. روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است ، بر می دارند و درنهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام خمینی ( ره ) را که فرمودند : ” پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد ” به خوبی در عمل به آن معتقد و  پایبند هستند . نهم دی ماه یک هزار و سی صدو هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

 اینجانب  ، مدرسان ، کارکنان و دانشجویان مرکز علمی کاربردی فرهنگ وهنر صدوقی ضمن گرامیداشت حماسه به یادماندنی ۹ دی و روز بصیرت بار دیگر هم پیمانی خود را با شهدا ، امام شهدا و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) اعلام داشته و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستاریم.