پیام رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی مرکز، محمد سپهر رئیس مرکز  علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا طی پیامی، ۱۷ مردادماه (روز خبرنگار) را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«ن و القلم و مایسطرون»

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار در حقیقت یادآور فرصتی است گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته، نیک اندیش و حقیقت جویی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه بی وقفه و خالصانه می کوشند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان، که نقش خطیر اطلاع رسانی و شفاف سازی را تؤام با امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی برعهده دارند. خبرنگاران آزاده همچون چراغی هدایتگر، با نگرشی عمیق، با قلم نافذ و بیان هنرمندانه خویش با سفیران یأس، دروغ و تباهی می ستیزند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه، روز خبرنگار را به طلایه داران جبهه آگاهی و روشنگری تبریک عرض نموده و از تلاش های خستگی ناپذیر و ارزشمند تمامی خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و قلم خصوصاً خبرنگاران حوزه علم، مهارت و فناوری قدردانی و تشکر می نمایم و توفیق روزافزون و سربلندی همه تلاشگران و مجاهدان این عرصه را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

                                                                                                        محمد سپهر

                                                                                     رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا