آغاز ثبت نام دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا، از پذیرش دانشجو بدون کنکور و حتی عدم نیاز به مدرک پیش دانشگاهی بدون محدودیت سنی، در این مرکز خبر داد.

حمیدرضا معتمدزاده با اشاره به اینکه این مرکز تنها مرکز آموزش تخصصی فرهنگ و هنر در استان یزد به شمار می‌رود، اظهارداشت: طبق اعلام سازمان سنجش، شروع پیش ثبت نام کارشناسی ناپیوسته و کاردانی از ۲۹ خرداد ماه اعلام شده است.

به گفته وی این مرکز دانشگاهی در مقطع کاردانی در رشته های هنری؛ سینما-فیلم سازی، بازیگری، عکاسی خبری، موسیقی، طراحی لباس، گریم، معماری-معماری داخلی، طلا و جواهر – ساخت زیورآلات با دست  و در عین حال رشته های فرهنگی ؛ روابط عمومی، گردشگری، امور فرهنگی، تربیت مربی کودک و نوجوان، هتل‌داری و مترجمی زبان انگلیسی دانشجو می پذیرد.

معتمدزاده تصریح کرد: در مقطع کارشناسی ناپیوسته مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا رشته های هنری؛ سینما-کارگردانی، بازیگری، عکاسی خبری، موسیقی-آهنگسازی ایرانی، گریم-چهره پردازی، معماری-طراحی محیط داخلی را شامل می شود.

وی افزود: روابط عمومی، مدیریت گردشگری، مدیریت امور فرهنگی و مربی هنرکودک نیز رشته­ های فرهنگی این دانشگاه درمقطع کارشناسی ناپیوسته می­باشند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا، همچنین از امتیازات این دانشگاه خبر داد و گفت: اعطای مدرک معتبر وزارت علوم و قابل ترجمه، اشتغال محور بودن رشته ها، شهریه پایین نسبت به سایر دانشگاه ها، خوابگاه خودگردان، تقسیط شهریه، پذیرش مدارک کارودانش و فنی حرفه ای، پذیرش دانشجویان بین الملل مقیم ایران، تقسیط شهریه، حمایت از ایده های خلاق دانشجویان، برگزاری کلاس‌ها در بعدازظهرها بر اساس نیاز افراد شاغل، تدریس مدرسان خبره و تسهیلات ویژه به خانواده های شهدا، ایثارگران، تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، از جمله امتیازات این دانشگاه می باشد.

معتمدزاده در پایان گفت: علاقه­مندان جهت مشاوره و ثبت نام تلفنی می توانند با شماره های ۰۹۱۳۵۲۰۱۴۱۲ و ۱۹-۰۳۵۳۶۲۱۲۰۱۶ تماس گرفته و یا به وبسایت دانشگاه به نشانی www.acuyazd.ir مراجعه نمایند.