مهلت ثبت‌نام متقاضیان وام شهریه دانشجویی تمدید شد

 

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسین رحیمی، رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس بخشنامه معاونت امور دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهلت ثبت‌نام متقاضیان وام شهریه دانشجویی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تا تاریخ ۳۰ آذرماه تمدید شد.

وی افزود:  با عنایت به اینکه دریافت تسهیلات دانشجویی ۷.۵۰۰.۰۰۰ ریالی منوط به ثبت اولیه درخواست در پورتال دانشجویی سامانه صندوق رفاه دانشجویان می‌باشد، دانشجویان متقاضی وام می‌بایست نسبت به ثبت اطلاعات فردی و درخواست وام از طریق این پورتال به آدرس www.swf.ir اقدام لازم را به عمل آورند.

رحیمی خاطرنشان کرد: دانشجویانی که در نیمسال گذشته از وام شهریه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده نموده‌اند، نیازی به مراجعه مجدد به شعب بانک ندارند و صرفاً درخواست خود را به مرکز آموزش علمی کاربردی محل تحصیل ارائه نمایند.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی گفت:  علاوه بر وام شهریه، دانشجویانی که از طریق ثبت‌نام در سایت عتبات دانشگاهیان، به عتبات مشرف شده‌اند، می‌توانند با ارائه مستندات در صورت تأهل مبلغ ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال و در صورت مجرد بودن مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال وام دریافت نمایند. لازم به ذکر است به غیر از مسیر ترسیم شده فوق، با ارائه صفحه ممهور به مهر خروج از کشور (پاسپورت) نیز می‌توانند از وام زیارت عتبات به مبلغ ۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال استفاده کنند.