دانشگاه جامع علمی کاربردی، برای ایجاد مراکز نوآوری تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی اختصاص می دهد

به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان ، دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در دیداری که با هیئت موسس مرکز علمی کاربردی کلران داشت، از اختصاص تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای راه اندازی مراکز نوآوری خبر داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ابتدای این نشست ضمن تشکر از رئیس واحد استانی سمنان و دست اندرکاران مرکز علمی کاربردی کلران، گفت: عدم پرداختن به کارآفرینی و اشتغال زایی یکی از آفت های مراکز علمی کاربردی در کشور است. از زمان شکل گیری این دانشگاه بالغ بر یک هزار و ۵۰ مرکز جهت توسعه کیفی ایجاد شد که به علت غیر همگن بودن در فعالیت و رشته، تعدادی از مراکز حذف شدند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از اختصاص تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی جهت ایجاد مراکز نوآوری خبر داد و گفت: این تسهیلات جهت تجهیز و اداره محصولاتی که ارائه می دهند می باشد. مراکز نوآوری که مقدمه مراکز رشد هستند خود می توانند با افراد شاغل در شرکت، مدرسین، دانشجویان و… شرکتی ایجاد کنند تا با حمایت و آموزش جهت مدیریت کسب و کار برای شرکت ها گام بردارند.

وی برگزاری استارت آپ در زمینه های مختلف را جهت حفظ کیفیت برای دانش آموختگان را مؤثر دانست و افزود: استفاده از محیط کار برای آموزش را نباید از دست بدهیم.