برگزاری رویداد شتاب طلا در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی یزد

برگزاری رویداد شتاب طلا

به گزارش روابط عمومی مرکز: دکتر رحیمی رئیس مرکز در گزارشی گفت: اولین رویداد استارت آپی شتاب طلا در سال ۹۹ توسط مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی یزد برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: استان یزد همواره در موضوع طلا و جواهرآلات در کشور حرف های زیادی برای گفتن داشته و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی یزد نیز تصمیم دارد در آینده نزدیک با راه اندازی مرکز نو آوری طلا بتواند بستر ارائه ایده و برگزاری این چنین رویدادهایی را فراهم کند.

وی گفت تا کنون بیش از ۷۰ نفر از سراسر کشور در سامانه این رویداد ثبت نام شده اند و ۳۵ ایده ثبت شده است که پس از غربالگری و ارائه آسانسوری از بین انها ۱۲ ایده بعنوان ایده های منتخب معرفی شد و با تشکیل تیم برای تمرین و ایده پروری و معرفی خود در روز اختتامیه در حال حاضر مشغول رقابت هستند.

دکتر رحیمی تصریح کرد: مراسم اختتامیه و تعیین ایده های برتر نهایی این رویداد بصورت مجازی و از ساعت ۱۱تا ۱۳ روز پنج شنبه ۴ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت :در آینده تیم های برتر بعنوان هسته های فن آور در مرکز نوآوری طلا که در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر صدوقی یزد مستقر است به فعالیت خود ادامه خواهند داد  تا ایده های آنها قابلیت تجاری سازی و ارائه به بازار را پیدا کنند.