تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته ۹۸

بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان واجد شرایط علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ (اعم از داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام نموده و یا ثبت‌نام ننموده‌اند) می‌رساند به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها علم و هنر در این مرحله می‌توانند جداول حاوی اطلاعات رشته‌ محلها مندرج در ذیل این اطلاعیه را مشاهده نموده و ضمن مشخص نمودن رشته مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به موارد اعلام شده از تاریخ ۹۸/۰۸/۳۰ لغایت ۹۸/۱۰/۳۰ به دانشگاهها مراجعه نمایند.

کلیه متقاضیان می‌بایست دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) بوده و یا حداکثر تا تاریخ ۳۰/۰۶/۹۸ نسبت به اخذ مدرک مربوط اقدام نمایند.

تبصره: در صورتی که تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ از سوی مؤسسه میسر باشد، ثبت‌نام از داوطلبانی که تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ مدرک تحصیلی کاردانی (فوق دیپلم) خود را اخذ می‌نمایند، با شروع تحصیل از بهمن‌ماه ۱۳۹۸ پس از ارائه مدرک مربوط بلامانع است.

کلیه داوطلبان می‌بایست با هماهنگی دانشگاهها و موسسات محل مراجعه بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۳۴۶.۰۰۰ (سیصدو چهل و شش هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.
داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طریق دانشگاه در خصوص کدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بدیهی است پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.
هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کد رشته‌محل در یک مؤسسه باشد. بدیهی است در صورت ارسال مشخصات فرد و یا افراد در دو کد رشته‌محل و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعاتی پذیرفته‌شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.

کلیه متقاضیان «مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط در دانشگاه تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور بصورت مشروط خواهد بود.

در صورت پذیرش نهایی داوطلبان در این مرحله، قبولی قبلی آنان «لغو» و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و چنانچه داوطلبان متقاضی، در دوره‌های روزانه مندرج در این اطلاعیه پذیرفته شوند، حتی با دادن انصراف از تحصیل نیز حق انتخاب رشته‌های دوره روزانه را در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال بعد (۱۳۹۹) نخواهند داشت.

مدارک مورد نیاز:

  • اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن.
  • اصل کارت ملی و دو برگ تصویر پشت و روی آن.
  • شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری.
  • مدرک‌ ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه (برای برادران).
  • اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم).

تکمیل ظرفیت

گرایش

نام ردیف رشته

مجموعه امتحانی

کد رشته محل

۸۰

مهندسی تکنولوژی الکترونیک

۲۰۴

۱۳۷۲

۸۰

قدرت

مهندسی تکنولوژی برق

۲۰۴

۱۸۰۳

۶۲

مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

۲۱۰

۲۸۴۱

۵۷

علمی – کاربردی معماری

۲۱۴

۳۴۰۷

۸۰

مهندسی تکنولوژی تأسیسات حرارتی و برودتی

۲۱۵

۳۶۴۲

۷۸

مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو

۲۱۵

۳۸۵۰

۶۷

علمی – کاربردی حسابداری

۵۱۴

۵۳۱۲

۶۸

علمی – کاربردی ارتباط تصویری

۶۰۵

۶۱۵۹

دیدگاهتان را بنویسید